jag är hemma!

Detta får bli ett snabbt inlägg! Har lite brådis. ;)
Sov  hemma hos min älskling i natt och igårkväll åt vi lite julmat och julgodis hemma hos dom, hur mysigt som helst! Vi kollade på Wallander samtidigt också.
Imorse öppnade vi julklappar och av min prins fick jag en ring med ett hjärta, passande örhängen och en ask chocklad. Jag är jätte nöjd! ♥ Av Camilla och Peter fick jag ett "set" med nivea - rollon och dusch kräm. Fick även ett presentkort på 100 kr till biografen! Tack så jätte mycket! =)

Har precis kommit ur duschen, har lite smått bråttom. Ska vara hemma hos pappa klockan 1. Hörs kanske innan jag drar annars får ni ha en rikigt bra jul! :)




GOD JUL


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: okej! :D spotify är det bästa som hänt mig i musikväg. :D

2009-12-24 @ 14:56:56
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0