nyårsafton bitches!

Woho, fan vad jag är taggad! :D Har precis packat klart allt förutom skorna. Vi ska åka ut till Källby för jag fick låna min moster och hennes killes hus, hur snällt som helst! Tack tack tack tack gånger tusen. ♥ Det blir jag, Linus, Rasmus, Lina, Elin och Hompa. Vi ska käka tacos och ha svin kul, sen åker vi in till stan och festar hemma hos Angelica.. Sen ska vi va på torget 00.00! Vi hörs i morgon för jag har absolut inte tid med datorn med idag! Haha ;)


Gott Nytt År alla underbara människor! <3

Kommentarer
Postat av: Angelina

GOTT NYTT ÅR kära syster!! Hoppas det blir ett bra år!! Massor av kramar från mig =)

2009-12-31 @ 18:26:39
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

Vi Ä L S K A R dig... <3

pussar från oss!

2010-01-01 @ 16:30:43
URL: http://ronile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0