snow!

Hej, allt bra? Med mig är det inte alls så bra..  s-j-u-k. :(
Idag har det inte hänt mycket alls, gick upp vid halv 7 för jag hostade så himla mycket. Väntade på att klockan skulle bli lite efter 7 så jag kunde ringa till praktiken och säga till att jag va sjuk! Sen gick jag ner och la mig brevid Rasmus igen. Sen när han skulle till skolan så vaknade jag till igen.. Huh! Men som tur va så somnade jag om igen och vaknade vid 1 igen, det är as jobbigt att vara sjuk för jag sover så dåligt då, gör ni också det..? Iaf, sen gick jag ut med Molly på en promenad i det iskalla vädret, brr! Efter det hoppade jag in i en varm dusch! ;) Funderar på att åka in till stan i natt och sova där, sakar faktiskt min mjuka och sköna säng och allt. Haha =)


Sötnosen själv!

Och min älskling såklart. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0