ikväll blir det tvättning som gäller

Igår blev det shopping innan jag åkte iväg och jobbade. Sen efter det så åkte jag hem till min älskling och spenderade min natt.. För vi hade faktiskt 31 månader igår! ♥ Så fort tiden går, men ändå älskar jag dig bara mer och mer för varje dag som går.

Nu ska jag börja sortera min tvätt för jag börjar tvätta klockan 8. Har en hel hög med tvätt som måste tvättas innan jag drar till Tunisen (på lördag!!). Men jag tar inte allt utan jag bokade idag och i morgon. Det fanns ingen bra tvättstuga ledig, den jag tog nu är det bara EN tvättmaskin och EN torktumlare i.. Aja det får väl gå! ;)

Ibörjan av vårat förhållande, ca 2 och ett halvt år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0