Bilder från förr

Det blev inte alls mycket till bloggning idag! Började städa och dona istället.. Sen efter det ringde Elin mig, hon och Linus skulle äta pizza så jag följde med. Sen slutade det hemma hos henne och där satt vi och kollade efter resor! Vi ska ju dra iväg någonstans nästa år (jag, Rasmus, Linus och Elin), vi måste vänta tills hon fyller 18.. Om inte, då hade vi nog varit utomlands nu, precis nu! ;) Haha.. Jag, min moster och Anna drar i alla fall till London och shoppar 10-14 November! Så jäkla underbart. ♥ Nu under kvällen har jag bara kollat igenom en massa gamla bilder och fotat dom & lagt in i datorn!


Liten Natalie..


Jag & mamma

Idag hade jag och min älskling 32 månader, men det ska vi fira i morgon ist! Love you.

Kommentarer
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

Den kommer från Kappahl.



puss

2010-09-05 @ 20:07:11
URL: http://ronile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0