Gårdagen i bilder:

Igår på dagen va jag med Ida en sväng, vi kollade igenom lite gamla kort på oss när vi var små. Man tröttnar aldrig! Sen trallade vi hem till henne för att jag skulle hjälpa henne med packningen. Hon ska åka till Turkiet idag och hennes plan går vid 5 tiden, jag är inte alls avis! :( Haha. Ge mig sol! Iaf, sen gick jag hem för att fixa i ordning mig lite. Vid halv 7 åkte jag med Elin och Linus ut till Robin det det blev lite chilldrick. Rktigt lyckad kväll om jag får säga det själv!

Bassen tog lite kort på mig & Elin, love it:
















Tack för en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Clara Sundberg

Åhh vad fina kort! :)

2010-09-05 @ 16:27:43
URL: http://ttiepclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0