God morgon!

I går 11-16 hade jag tvättid.. Va ute i tvättstugan med Ida, och vi satt och spelade kort för vi orkade inte springa ut och in hela tiden! Haha, riktigt trevligt.



Sen efter allt tvättande så va det bara att äta snabbt och byta om. För vi alla i familjen drog och kolla på ett hus! Riktigt fint och stooooooort, hoppas att vi flyttar dit. Efter hustitten åkte jag, älskling och Emelie fram till stan och kika lite. Eller vi åkte mest dit för att Rasmus skulle köpa lite nytt! :) Han köpte en snygg jacka + två t-shirtar. Sen kollade jag lite smått också och jag köpte naglar, och allt tillbehör. Så för min och Emelies del blev det fixning med det. Det blev bra, och tid tog det också! Senare på kvällen/natten drog vi hem till Ida! ♥

Jag har mer bilder men min mobilsladd fungerar inte!! Åh, blir så arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0