Torsdag

God morgon!

Det har blivit dåligt med bloggnadet, men jag har faktiskt inte haft tid. Skola, vännerna och andra saker tar upp min tid.. Men jag ska skriva så ofta jag kan! =)

Nu ska jag göra mig klar för att åka iväg till skolan. Börjar kl 2! Har haft två sena skoldagan för att vi som går i praktik klassen är egentligen lediga men om vi inte kommer till kunskapsverkstan så får vi frånvaro. Lika bra att dra dit liksom! ;) Och just det, igår fick vi reda på att vi ska flytta till hus i nov/dec. Det ska bli så jävla underbart, love it!



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: på ikea hmm ingen aning faktiskt kanske 1000 kr ?

2010-09-09 @ 18:00:42
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0